Qausain

قوسین

Meray Dard Ko Jo Zuban Milay | Faiz Ahmed Faiz

Meray ghum ko jo zuban

Meray Dard Ko Jo Zuban Milay

Mera dard hai naghma-e-be-sada
Meri zaat zarra-e-be-nishan
Meray dard ko jo zuban milay
Mujhe apna nam-o-nishan mile
Meri zaat ka jo nishan milay
Mujhe raz-e-nazm-o-jahan mile
Jo mujhe ye raz-e-nihan mile
Meri khamoshi ko bayan mile
Mujhe kaenat ki sarwari
Mujhe dolat-e-do jahan mile

If My Suffering Found a Tongue

My suffering is a song unsung
My soul a speck without a seal

If my surfing found a tongue
My name and sign it would reveal

If of my soul I found the sign
I would perceive the world’s design

If this secret were in my reach
My silence would acquire speech

Sway over all created things
And the empire of both worlds be mine

Nayyara Noor

Filed under: Faiz Ahmed Faiz, Music, Poetry, , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Sufi Poetry

  • 775,738 hits
